A asociación AGL estrea web para informar ás persoas que buscan respostas sobre a súa enfermidade
  • 07 de julio de 2021

Froito de moito esforzo e dedicación, a Asociación Galega de Linfedema (AGL) acaba de lanzar a súa páxina web, que poderá axudar a moitas persoas na procura de respostas sobre a súa enfermidade, dado que conta con información clara, accesible e contrastada cientificamente.

Son moitas as persoas que a día de hoxe empregan internet para buscar información sobre a súa afección, e por iso afirman dende AGL “queremos poñer á vosa disposición esta ferramenta, tan demandada por todas e todos vos, que proporciona a información sobre Linfedema, Lipedema e Insuficiencia Venosa Crónica de forma accesible e próxima”.

Presenta unha estrutura de navegación simple e organizada, cun menú cunha distribución doada e intuitiva que facilita o acceso á información. Ofrece contidos de actualidade relevantes para a persoa usuaria, quen poderá saber máis da súa enfermidade, coñecer a profesionais cos que poder contactar así como estar ao día da actividade que desenvolve a asociación.

Este portal web foi realizado coa colaboración da empresa Atlantic - it solutions and services que desinteresadamente fixeron realidade esta necesidade de AGL.